I sommer har vi gjort aktiviteter ut til aktive kunder som ikke har tatt i bruk den digitale tilgangen sin. Mange sier de ønsker å benytte seg av den digitale delen av sitt abonnement, men på veien dit har det stoppet. Der kommer vi inn, hjelper kunden i gang, og hører med det samme om det er noe mer vi kan gjøre. Slike aktiviteter skaper lojalitet, engasjement, og ikke minst vil kunden få oppleve produktet deres på en helt ny måte!
Roar på 56, som er litt irritert på postlevering vil kanskje snu sine tanker om oppsigelse siden han ikke får levert avisen på lørdager. Han har jo digital tilgang.
Etter sommeren følger vi opp digitale brukere etter kampanje. Det oppleves dessverre at kortbetalingen stoppes etter første trekk. Når vi ringer kunden, er det ofte at kunden sier ja til å bli med videre på første fornyelse. Hadde vi ikke tatt opp røret og ringt, hadde disse gått i stopp etter en måned. Tilslagsprosenten er høy, og du kan kontakte Torkil Talmo for detaljert info om aktiviteten.
Kort oppsummert ser vi frem til en spennende høst med salgsaktiviteter tilpasset dagens marked. Gjerne kontakt oss for en uforpliktende prat om eksisterende, og nye aktiviteter.