Telefonsalg

For å nå nye kunder jobber vi godt for å bygge opp et ringegrunnlag før vi starter salgsaktivitet. I samråd med våre oppdragsgivere planlegger vi aktiviteten nøye før vi setter i gang.

Annonsesalg

Våre selgere er eksperter på segmentet små og mellomstore bedrifter, og vi henter inn omsetning på de kundene som dere selv ikke har tid til å følge opp med fysiske møter.

Kundeservice

Alle våre medarbeidere er dedikerte og servicedrevne. I avtalen med oss får du også en personlig konsulent som til en hver tid ivaretar dine interesser. Fleksible åpningstider!

Telefonsalg

Seriøsitet og resultater

Les mer om telefonsalg »

Winback – Vi kontakter avsluttede kunder så raskt som mulig. Alle vet at man må raskt på banen for ikke å miste kundene for godt.

Kampanjesalg – ATAS bidrar med planlegging, koordinering mellom ulike kanaler, optimalisering av ringegrunnlag og gjennomføring av store kampanjer.

Lojalitet – ta vare på dine eksisterende kunder ved å ha jevnlig og god oppfølging. Vi tilbyr fakturaoppfølging, leveringsoppfølging og servicesamtaler. God og saklig oppfølging skaper godt omdømme og lojalitet fra kundene.

Møtebooking B2B – Vi har dedikerte møtebookere som tilegner seg god kjennskap til dine produkter og som kan levere kvalifiserte møter og leads etter avtalte kriterier.

Aksept – Ny personvernforordning (GDPR) i EU, gjeldende fra 25. mai 2018, gjør at alle med kundedatabaser må innhente aksepter for at man skal få lov å drive markedsføring mot kunde. Vi kan innhente aksepter for sms, epost og telefonisk markedsføring. Dette dokumenteres via samtaleopptak eller via sms.

Annonsesalg

Digitalt og print

Les mer annonsesalg »

Vi har et flott team med annonseselgere som jobber hardt og systematisk for å få annonsørene inn på dine markedsplasser.

Salget foregår hovedsakelig på digitale annonseprodukter, men vi selger også printannonser i magasiner og temabilag.

Våre selgere er eksperter på segmentet små og mellomstore bedrifter, og vi henter inn omsetning på de kundene som dere selv ikke har tid til å følge opp med fysiske møter.

Å bruke telefonsalg som kanal for annonsesalg er både effektivt og verdiskapende. Vi kan eksempelvis bygge opp en portefølje til et gitt nivå som vi deretter overfører til deres interne selgere.

Kundeservice

Chat / førstelinjekontakt

Les mer kundeservice »

Alle våre medarbeidere er dedikerte og servicedrevne. I avtalen med oss får du også en personlig konsulent som til en hver tid ivaretar dine interesser. Vi er din beste ambassadør og førstelinjekontakt med kundene dine. Mange kundesentre stenger linjene kl 17 og vegrer seg for å utvide åpningstidene. Vi er fleksible og kan holde linjene åpne for dere utover kvelden.

Chat – Det er viktig med kort responstid og kompetente medarbeidere som raskt kan hjelpe dine kunder med de spørsmål og utfordringer som de måtte ha. Vi kan koble oss på din eksisterende løsning, eller vi kan hjelpe deg å sette opp en egen chatkanal.

Overflow – Når du opplever topper i trafikken kan du rute henvendelser over til oss. Dette vil være mer kostnadseffektivt enn å oppbemanne eget kundesenter i perioder med økt trafikk.

Kontakt oss gjerne for en prat

Christian Pedersen

Markedssjef
957 21 538
christian@telefontjenester.no

Torkil Talmo

Salgssjef
400 488 12
torkil@telefontjenester.no

Håvard Fosmo

Leder TM
955 51 501
havard@telefontjenester.no