Om oss

Hverdagen vår i ATAS

Hjem » Om oss
Vi i ATAS samarbeider målrettet og strukturert med alle våre oppdragsgivere. Vår lange og brede erfaring siden 1999 har gitt oss allsidige kunnskaper og spesifikke egenskaper.

I ATAS er vi fleksible og opptatt av å tilegne oss ny kompetanse. Dette gjenspeiles også i selgere som hos oss blir dyktige, kreative og profesjonelle. Våre selgere har en variert arbeidsdag og ingen dag er lik. Våre selgere trives på jobb og får hele tiden nye utfordringer. Dette skinner gjennom i samtalene og motivasjonen til å yte maks for hver eneste oppdragsgiver.

Dagene starter med en brif/kickoff og bejubling av gårdagens gode resultater, deretter er oppdragene fordelt utover dagen på fire økter. Nå og da dukker det opp konkurranser og både små og store premier. Selgerne har hvert sitt budsjett å forholde seg til gjennom måneden, og kjemper mot hverandre og seg selv om å få navnet sitt på Wall of Fame-listen.

Vi har en variert selgerstab hvor vi tilpasser de beste selgerne til hvert enkelt oppdrag for optimalt resultat.

Gjennom måneden utføres jevnlig oppfølging, coaching, medlytt/taping og selgerne utfordres på nye områder. Våre selgere følges tett opp, for å sikre trivsel og utvikling, samt kvalitetssikring av jobben som utføres.

Resultatene sendes i en kort, men fyldig rapport til oppdragsgiver hver eneste dag, så får man holdt seg oppdatert hver dag – noe vi vet våre oppdragsgivere setter pris på, denne rapporten blir gjerne en kickstart på dagen.

Vi har egne dedikerte selgere til oppfølging- og servicesamtaler.

Godt miljø er svært viktig hos oss, og både ansatte og oppdragsgivere skal både gi og få en positiv atmosfære enten man jobber hos oss, er på besøk i lokalet eller treffer oss per telefon. Etter hver samtale, uansett utfall, spør vi oss selv: Hadde kunden en positiv opplevelse fra samtalen? Når svaret er ja, vet vi at mye av jobben er gjort.

Salg - Telefonsalg

Lojalitetsarbeid

Databasearbeid

Kampanjegjennomføring

Annonsesalg

logo-nordmaAdresseavisens Telefontjenester er et godkjent callsenter gjennom bransjeorganisasjonen NORDMA, som jobber for å øke interessen for, og bruken av, direkte markedsføring i Norge.